Jak się prezentują wasze rankingi filmów Wildera?
Mój wygląda następująco:
1. Podwójne ubezpieczenie
2. Bulwar zachodzącego słońca
3. Stracony weekend
4. Pół żartem pół serio
5. Garsoniera
6. Słomiany wdowiec
7. Sabrina
8. Avanti
Już jest taki temat http://www.filmweb.pl/person/Billy+Wilder-40887/discussion/najlepsze+filmy-82949 9
Świadka oskarżenia 10/10, tylko tyle
real ego ty jeszcze jesteś na filmwebie ? myślałem że cie już z pół reku temu usunęli
mój ranking:
1.Stracony weekend
2.Pół żartem pół serio
3.Podwójne ubezpieczenie
4.Bulwar zachodzącego słońca
5.Stalag 17
6.Garsoniera
7.Sabrina
8.Avanti