Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Jedyna prawdziwa rzecz - 8 2 - Jeden falszywy ruch - 7 3 - W bagnie Los Angeles - 7 4 - Bez przedawnienia - 6 5 - Wyscig z czasem - 6
1 "Jeden fałszywy ruch" - 7/10 2 "Wyścig z czasem" - 7/10 3 "W bagnie Los Angeles" - 5/10 4 "Bez przedawnienia" - 1/10