10 najlepszych filmów Scorsese w kolejności od najlepszego w dół.
1.Taksówkarz
2.Kasyno
3.Wściekły byk
4.Infiltracja
5.Chłopcy z ferajny
6.Przylądek strachu
7.Gangi Nowego Jorku
8.Ulice Nędzy
9.Ostatnie kuszenie Chrystusa
10.Aviator
taksówkarz
ulice nedzy
chlopcy z ferajny
krol komedii
departed the
ostatnie kuszenie
wiek niewinnosci
wsciekly byk
kasyno
kundm
new york
to sa tek ktore lubie naj
1. Chłopcy z ferajny
2. Taksówkarz
3. Wściekły byk
4. Gangi Nowego Jorku
5. Kasyno
6. Infiltracja
7. Aviator
8. Ulice nędzy
9. Wiek niewinności
10. Ostatnie kuszenie Chrystusa
kolejność niekoniecznie znacząca:
Taksówkarz
Ulice nędzy
Wściekły byk
Chłopcy z ferajny
Kasyno
Infiltracja
Gangi Nowego Jorku
Aviator
Ostatnie kuszenie Chrystusa
Kto puka do moich drzwi?
1.Taksówkarz
2.Wściekły Byk
3.Chłopcy z ferajny
4.Alicja już tu nie mieszka
5.Ulice nędzy
6.Ostatnie kuszenie Chrystusa
7.Po godzinach
8.Król komedii
9.Kasyno
10.Infiltracja
Ja obejrzałam tylko 4 ale i tak poustawiam w kolejnosci co mi sie nabardziej podobało, więc tak:
1. Kasyno
2. The Departed
3. Aviator
4. Gangi Nowego Yorku
1. Taksówkkarz
2. Chłopcy z ferajmy
3. Wściekły byk
4. Casino
5. Król komedii
6. Przyladek strachu
7. Ostatnie kuszenie Chrystusa
8. Infiltracja
9. Kolor pieniędzy
10.Ulice nędzy
11.Ciemna strona miasta
12.New York New York
1. Taksówkarz
2. Chłopcy z ferajny
3. Wściekły Byk
4. Casino
5. Inflitracja
6. Przylądek Strachu
7. Gangi Nowego Jorku
8. Aviator
9. Wiek Niewinności
1.Chłopcy z ferajny
2.Gangi Nowego Jorku
3.Taksówkarz
4.Wiek niewinności
5.Kasyno
6.Wściekły byk
7.Ostatnie kuszenie Chrystusa
8.Ulice nędzy
9.Aviator
10.Infiltracja
TOP 7
1. Ostatnie Kuszenie Chrystusa
2. Wściekły Byk
3. Gangi Nowego Jorku
4. Kundun
5. Taksówkarz
6. Casino
7. Goodfellas
1.Chłopcy z ferajny
2.Taksówkarz
3.Kasyno
4.Infiltracja
5.Ostatnie kuszenie Chrystusa
6.Wściekły byk
7.Po godzinach
8.Ulice Nędzy
9.Kundun - życie Dalaj Lamy
10.Aviator
1. Chłopcy z Ferajny
2. Taxi Driver
3. Wściekły Byk
4. Kasyno
5. The Departed
6. Ulice nędzy
7. Ciemna strona miasta
8. Aviator
9. Alicja już tu nie mieszka
10. Gangi Nowego Jorku